רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טיפול בטרמיטים בעץ – כדי להימנע מנזק עצום

ש הרבה מאוד מגיפות שקיימות במבנים שוניםאך עם רובן אפשר לדעת להתמודדעם בעיות הטרמיטים לעיתים מרגישים חסרי אונים וזה די מתסכל לראות את ריהוט העץ והמשקופים נאכלים מבפנים על ידי המזיק הטורדניטיפול בטרמיטים בעץ צריך להתחיל מוקדם מאוד עם זיהוי הבעיה וזה כדי למנוע את ההתפתחות שלה ואת הנזקים הרבים הצפויים להילוות לה.

נזק לרהיטים ולמשקופים – כיצד למנוע זאת

הבעיה הכי גדולה עם טרמיטים היא שהקן שלהם נמצא בדרך כלל כמה מטרים מתחת לביתהם משתקעים בחור עמוק ומחלחלים אט אט כלפי מעלהלא רק שהם משתחליםהם גם אוכלים ומכרסמים בעיקר עץאך גם חומרים אחרים הנפוצים בבית וגורמים לנזקים שיכולים לעלות הרבה כסף מצד אחדולהיות מסוכנים לבטיחות ולבריאות מנגד.

כאשר יש טרמיטים בעץ הם למעשה מכרסמים את התוכן של המשקוף או של הרהיט ומשאירים אותו חלוללכןקשה מאוד לזהות טרמיטיםעד שלפתע יש התרסקות של רהיט או נפילה של משקוףחשוב מאוד להיות ערים לסימנים של הטרמיטיםכולל נסורת על הרצפה וריהוט חלוליש לא מעט תאונות שקורות בגלל טרמיטים במשקוף או בעיות טרמיטים שונות שלא מטופלת בזמן.

טיפול מונע לבעיה קשה

הטיפול וההדברה נגד טרמיטים יכולים להתחיל בכלל כטיפול מונעאנשים אשר בונים בית יכולים להדביר נגד טרמיטים עם חומרי הדברה ירוקיםשאינם רעיליםולמנוע מהקן להיבנות בחלק התחתון של הביתגם לאחר תחילת הבנייהאפשר עדיין להגיע בקלות יחסית לתחתית הביתמה שלא כל כך מתאפשר לאחר סיום הבנייה.

הטרמיטים הם מזיק קשה ובעייתי מאודהם אמנם לא עד כדי כך דוחים במראה שלהם (כמו התיקניםומפחידיםאך הנזק שהם גורמים הוא גדול יותר מכל מזיק אחרלכןחשוב מאוד לדעת להתמודד עם העניין בצורה מהירה ומוקדמת ולפנות אך ורק אל המומחים.

 מחפשים כתובת מקצועית ואמינה שתעזור לכם להיפטר מהטרמיטיםאגרנט ארנוןהמתמחה בהדברת מזיקיםהיא בדיוק המקום שכדאי לכם לפנות אליולפרטים נוספים על השירותים שמציעה החברה,

צרו קשר בטלפון 1-700-500-554