רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הכירו את: מלכת הטרמיטים

מזיקים רבים עובדים ועומלים באופן רציף ותמידי למען המלכהזהו הטבע וכך זה עובדהמקרה אינו שונה עם טרמיטיםרק שבמקרה שלהםהם עושים גם לא מעט נזק בדרךהטרמיטים ניזונים מעץ וצריכים להאכיל גם את המלכה שלהםשנמצאת תמיד בקןהם מקימים את הקן כמה מטרים מתחת לאדמה ומחלחלים כלפי מעלה אל תוך מבנים במטרה אחת – לגרום לכמה שיותר נזק לעץתוך כדי כרסומו.

נזקים של טרמיטים – חשיבות הטיפול בהם באופן מיידי

הנזק שנגרם על ידי טרמיטים הוא עצום ומתחלק לשנייםהפן הראשון הוא הנזק הכספירהיטיםקירותרצפותדלתות ומשקופים רבים ניזוקים וצריכים החלפההפן השני הוא הפן הבטיחותי – לאור העובדה שהכרסום של העץ נעשה מבפניםהחומר נהיה חלול וקשה לראות את הנזק עד שהפריט נופל או מתרסקמה שיכול לגרום לאסון.

הדברת טרמיטים היא בעייתית מאוד בגלל המיקום של הקןאנשים רבים אף מקדימים תרופה למכה ומבצעים את ההדברה עוד טרם בניית המבנה או עם תחילת הפרויקטהמטרה היא להרחיק משם כל סיכוי לטרמיטים ולמנוע את הנזק העצום שהם יכולים לעולל לעץ.

כ-30 אלף בהטלה אחת

המפתח בהדברה של המזיקים הללו הוא ללא ספק מלכת הטרמיטים הנמצאת בקןהמלכה היא כמובן גדולה יותר פיזית מהטרמיטים עצמםשגודלם כגודל נמלההמטרה המרכזית שלה היא להתרבות והיא מופרית על ידי המלך מידי עשרה ימיםבהטלה אחת היא מסוגלת להטיל כ-30 אלף ביציםכך שעם הזמןהבעיה רק מכפילה את עצמה בשיעורים עצומים.

ההגעה למלכה היא אפשריתאך חשוב מאוד לזהות את הבעיה ולדעת איך להגיע אליהסימני הזיהוי כוללים כנפיים מפוזרות ברחבי הביתנסורת וקולות חלשים של כרסוםכךאפשר לזהות במהרה את הבעיה וגם את מיקום הקןעל מנת להדביר אותו בצורה אפקטיבית.

 זיהיתם סימנים בבית המעידים על הימצאותם של טרמיטים מזיקים ומלכה אחתהפוקדת על כולםאגרנט ארנוןהמתמחה בהדברת מזיקיםתעזור לכם להיפטר מהם באמצעות שיטות הדברה בטיחותיותיעילות וגם מהירותלפרטים נוספיםצרו קשר בטלפון 1-700-500-554