רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

שאלת השאלות – מה הורג טרמיטים?

לא מעט אנשים מוצאים את עצמם במצב לא נעים, שבו הם נאלצים להתמודד עם טרמיטים. מדובר על חרקים קטנים, הרגישים לאור, שעלולים לכרסם את כל העץ המצוי בבית שלכם. 

אסור בשום אופן לזלזל בבעיה, אלא במקרה של חשד יש צורך לפנות מיד לחברה מקצועית ואמינה שמתמחה בתחום. אנו בחברת אגרנט-ארנון בע"מ מספקים שירותי הדברה ברמה הגבוהה ביותר. המדבירים שלנו מחזיקים ברישיון הדברה בתוקף והם עוברים הכשרות מקצועיות על בסיס קבוע. כתוצאה מכך, אנו מסוגלים לספק 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים, מאחר ואנו נהנים משלושה עשורים של ניסיון בתחום ולא מעט לקוחות מרוצים.

מה הורג טרמיטים וכיצד בכלל ניתן לדעת כי יש לכם בעיה?

כל מי שמתחיל לשמוע רעשים מכיוון רהיטי העץ שלו, חייב להתחיל לחשוד בטרמיטים. מדובר על חרקים הניזונים מעץ, אשר עלולים לכרסם את כל רהיטי העץ שלכם מבפנים החוצה, דבר שכמובן עלול לגרום לקריסת הרהיטים ברגע שמעבירים אליהם משקל. אחד הסימנים הראשונים להופעת טרמיטים, הוא מנהרות צרות וארוכות המופיעות בכל רחבי הבית. מנהרות אלו משמשות את הטרמיטים על מנת לנוע בחופשיות. חשוב להבין כי הדרך היחידה להיפטר מהטרמיטים אחת ולתמיד, היא באמצעות הדברה מקצועית, העושה שימוש בכימיקלים מסוכנים. קני הטרמיטים נמצאים בעומק האדמה ולכן יש צורך להגיע עד אליהם, על מנת להשמיד אותם בצורה היעילה ביותר. חשוב לטפל בבעיית הטרמיטים מוקדם ככל הניתן, על מנת לצמצם ככל הניתן את מידת הנזק ואת ההוצאות עבור שיקום הדירה.

מה הורג טרמיטים? כל התשובות לשאלת השאלות

קודם כל, חשוב לפנות לחברת הדברה מקצועית ואיכותית המתמחה בתחום של הדברת טרמיטים. רק חברה שמתמחה בתחום תדע לבחור את חומר ההדברה המתאים ביותר למשימה, תוך כדי הקפדה על מינון מתאים, שיאפשר למגר את הטרמיטים מהבית שלכם. כמו כן, יש לזכור כי רק חברה מקצועית תוכל לשמור על הבטיחות שלכם ושל חיות המחמד שלכם, באמצעות מתן הנחיות ברורות לגבי ההתנהלות הנכונה לפני ואחרי ההדברה. בדרך כלל, הטיפול כולל הדברה הן בבית והן בחצר, על מנת להשמיד את כל הקינים הקיימים במקום. לעומת הדברות של מזיקים אחרים, הדברה נגד טרמיטים מתבצעת לטווח הרחוק, ולכן היא כוללת קידוח בתוך המרצפות של הבית, במטרה למלא אותם בחומרי הדברה ובכך להשמיד את כל הטרמיטים במקום. יש לזכור כי לא ניתן לאתר את הקן של הטרמיטים, מאחר והוא מצוי בעומק האדמה, ולכן יש צורך בהדברה מסובכת ומקצועית, המבוססת על יצירת מעטפת של חומרי הדברה בתוך ומחוץ לבית. ריסוס בחומרי הדברה לצורך הדברה מידית ישיג תוצאה מהירה לטווח הקצר בלבד.

אנו בחברת אגרנט-ארנון בע"מ מתמחים בתחום של הדברת טרמיטים ואנו נשמח לסייע לכם להיפטר מהטרמיטים אחת ולתמיד. לקבלת מידע נוסף, צרו קשר.