רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

תולעי עץ טיפול ביתי – פתרון ברמה גבוהה

אם חיפשתם ״תולעי עץ טיפול ביתי״ – כנראה שנקלעתם למטרד לא נעים בכלל. נזקים בעץ בבית משויכים בדרך כלל לטרמיטים וברוב המקרים זה נכוןאך עם זאתיש עוד סוג של מזיקתולעי העץשגם הוא מסב המון נזק למשקופים ולרהיטים מעץ והוא יכול לגרום להמון בעיות בביתכאשר ישנם נזקים בעץחשוב מאוד לזהות את סוג המזיקכי ההבדל בחומרים המדבירים בין תולעים ברהיטי עץ לטרמיטים הוא משמעותיהן בכמות והן בסוג החומר.

 

תולעי עץ טיפול

הבדלים בין טרמיטים לבין תולעי עץ בבית

בעוד טרמיטים מהווים מטרד ביתי כוללתולעי עץ בבית הן מטרד יחסית נקודתיכמו במקרה של טרמיטיםגם כאן יש חשיבות גדולה בזיהוי מוקדםכאשר שומעים רעש של כרסוםרואים נסורת או גללים מוזריםכדאי להזמין מדביר במהרה ולהיעזר בו הן בזיהוי הבעיה והן בטיפול בה.

כאשר מבררים לגבי טיפול ביתי בתולעי עץ, חייבים לקחת בחשבון כי אי טיפול או הזנחה יגרמו לנזק עצוםתולעים ברהיטי עץ מסוגלות ללעוס דרך כל פריט עץ ולפגוע ברהיטים עליהם אנחנו יושבים ומשתמשים והן במשקופים ברחבי הביתהעלולים ליפול עלינו לאחר שהם מאבדים חלק נכבד מהפנים שלהם.

ההבדל תולעי עץ בבית לטרמיטים הוא בהיקף

תולעים ברהיטי עץ מעט עדיפות על טרמיטיםמפני ששטח הפעולה שלהן הוא קטן יותרגם הןבדומה לטרמיטיםמקימות קן מתחת לאדמהאך הנזק שלהן הוא יותר נקודתי לעומת הטרמיטיםשפוגעים בכל הבית במקבילמדביר טוב יידע להגיע לקןלרסס אותו ואף לרסס את המזיקים שנמצאים בתוך הרהיטים והמשקופים על מנת להיפטר מהם במהרה.

עוד על טיפול בתולעי עץ >>

תולעי עץ טיפול ביתי

כמו במקרה הטרמיטיםיש חשיבות גדולה לזיהוי מוקדם ואפילו להדברה מונעתלפני שמקימים את המבנהטרמיטים במשקוף הם סכנה אמיתית לכל דבר ולא כדאי לתת לתולעים אפילו להתקרב למשקופים של החדרים בהם אנו והילדים שלנו נמצאיםלכןשימוש בחומר הנכוןבכמות הנכונה וכמה שיותר מהריכולים למנוע אסון.

 זיהיתם נזקים ברהיטי העץ ואתם חוששים שתולעי העץ הן האחריות לכךמחפשים דרך יעילה להיפטר מהןאגרנט ארנוןהמתמחה בהדברת מזיקיםהיא הכתובת המתאימה לפנות אליה.
למידע על שיטות ההדברה של תולעי עץ טיפול ביתי, על הדברה מקצועית של אגרנט ארנון וגם על העלויותצרו קשר בטלפון 1-700-500-554

חוץ מתולעים ברהיטי עץ, קראו גם על הדברת עוד סוגי חרקים בבית, ביניהם: