רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

האם הדברה ירוקה יעילה נגד טרמיטים?

טרמיטים הם יצורים קטנים שדומים מאוד במראה שלהם לנמלים, אך הם הרבה יותר מזיקים. הטרמיטים ניזונים מעץ, או אם רוצים יותר לדייק, מחומר התאית שנמצא בתוך כל מוצר, רהיט או אביזר שעשוי מעץ או נייר. 

טרמיטים מקימים את המושבות שלהם מתחת לאדמה ולמעשה הם מגיעים לבית שלנו דרך סדקים וחורים, תוך שהם סוללים לעצמם שבילי בוץ. טרמיטים יכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים, עד לכדי הריסה של יסודות העשויים מעץ ולכן כדי לענות על השאלה האם הדברה ירוקה יעילה נגד טרמיטים, צריך לענות על השאלה מהי הדברה ירוקה.

אז מהי הדברה ירוקה?

הדברה ירוקה היא למעשה הדברה שהיא ברוב המקרים משולבת. כלומר, מדובר בהדברה שרמת הרעילות שלה מאוד נמוכה, בהשוואה לחומרי הדברה רעילים אחרים. יחד עם זאת, הדברה מהסוג הזה נותנת מענה יעיל למגוון של מזיקים באופן ידידותי לסביבה שפחות מזיק. יש כל מיני שיטות של הדברה ירוקה אבל העיקרון המנחה שלה הוא שבעצם לא עושים שימוש בחומרים המזיקים לבני אדם, אלא לעתים רק למזיקים ספציפיים. הדברה ירוקה חייבת להיות מאושרת על ידי המשרד להגנת הסביבה. אז האם הדברה ירוקה יעילה לחיסול מושבת הטרמיטים? התשובה לכך היא לא. הדברה ירוקה איננה יעילה וכדי להשמיד את הטרמיטים לגמרי, חייבים לעשות שימוש בחומרים כימיים ובני הבית צריכים לצאת למשך שעה אחת מהבית.

איך מתבצעת הדברה נגד טרמיטים?

הדברה נגד טרמיטים נעשית לאחר שמנסים קודם כל לאתר את מקום הימצאותם של הטרמיטים. אין זה הכרחי לאתר את המושבה, כי הרי היא נמצאת מתחת לאדמה ולכן זה בלתי אפשרי. מה שכן אפשר זה לזהות סימנים של טרמיטים כמו כנפיים שנשרו, שבילי בוץ שהם סללו או רעש של כרסומים בתוך משקופים ורהיטים.

לאחר מכן, ניתן לקדוח חורים מאוד קטנים וליצור מעטפת הגנה סביב הבית. תהליך זה יכול להתבצע אך ורק על ידי מומחה טרמיטים מקצועי ומנוסה שגם מחזיק ברישיון הדברה. לא כל חברת הדברה מבצעת הדברה נגד טרמיטים וזאת משום שהדברה זו נחשבת למורכבת יותר בהשוואה להדברות אחרות. לאחר שמאתרים את האזורים בהם הטרמיטים נמצאים, מחדירים לתוך החורים הקטנים רעל בלחץ מאוד גבוה שחודר ישירות לאותם אזורים. הטרמיטים ניזונים מהרעל הזה ותוך מספר ימים מעבירים אותם למלכה ולמושבה כולה. כך שלוקח בין מספר ימים למספר שבועות עד שכל המושבה מתחסלת לגמרי?

מחפשים חברת מקצועית המתמחה בהדברת טרמיטים? חברת אגרנט ארנון בעל ניסיון רב שנים בביצוע הדברת טרמיטים בבתים פרטיים, דירות, פנטהאוזים, דירות גן, בתי עסק וחצרות. אנו מעניקים לקהל לקוחותינו 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים ומתחייבים לתוצאות מעולות באחריות. לפרטים ומידע נוסף על הדברת טרמיטים צרו איתנו קשר ונשמח לחזור אליכם במהרה.