רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

ספריי נגד טרמיטים – עד כמה זה יעיל?

בעשור האחרון פותחו שיטות רבות במטרה למגר את בעיית הטרמיטים ולמנוע התפשטות שלהם. אם עד אז המודעות לבעיה לא הייתה גבוהה במיוחד, היום אנשים מבינים כי הדברה מונעת בתהליכי בניה או שיפוץ היא הדרך הטובה והיעילה ביותר כדי למנוע הגעה של טרמיטים למרחב הביתי שלנו. יחד עם זאת, יש עוד לא מעט פתרונות, חלקם יעילים יותר חלקם פחות. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל השיטות לטפל במזיק שניזון מעץ ויכול לגרום לנזקים של ממש עם דגש על ספריי נגד טרמיטים.

ספריי או ג‘ל

למעשה, מדובר בחומר אשר משמש כתור פיתיון קוטל ומתאים במרחבים, אתרים ומקומות בהם גילו נגיעות של טרמיטים. אותו ג‘ל, יעיל מאוד נגד כל סוגי הטרמיטים והוא מאפשר בעצם להפוך את הטרמיטים לנשאים של פיתיון רעיל ואז הם מעבירים את המזון לקן ומרעילים את שאר הפריטים.

ריסוס לעומת זאת הוא פתרון נקודתי והוא יעיל רק לטווח הקצר משום שהוא מחסל רק את הטרמיטים שבהם הריסוס פגע. המטרה בהדברה של טרמיטים היא בעצם למצוא את תעלות הבוץ שהם מייצרים שמשרתות אותם בתור סוג של נתיבי תנועה ואז דרך אותם נתיבים מחדירים את הג‘ל.

פתרונות נוספים למלחמה בטרמיטים

השיטה האגרסיבית אבל היעילה ביותר היא הדברת טרמיטים באמצעות קידוח חורים קטנטנים בקירות, במשקופים וברצפה בכדי שניתן יהיה להעביר את החומר הרעיל ישירות למושבה שלהם. מכיון וקשה עד בלתי אפשרי לאתר את המקור של הקן, צריך לקדוח את החורים האלה כל כמה מטרים ולהחדיר בלחץ גבוה את החומר הרעיל. תוך זמן קצר החורים נסתמים והמושבה מחוסלת לגמרי.

טיפול בטרמיטים באמצעות חומצה הבורית

אופציה נוספת למגר את התופעה היא במאצעות חומצה הבורית שאיננה רעילה לבני אדם או בעלי חיים. ניתן לרסס איתה או אפילו לבצע צביעה של הדלתות והרהיטים העשויים מעץ באמצעותה. יש לבצע את הריסוס כמה פעמים וחשוב להבין שלא תמיד זה פותר את הבעיה באופן מוחלט.

טיפול בטמפרטורות קיצוניות

חום גבוה או קור מקפיא מסייעים גם כן לחסל את הטרמיטים. מדובר בהדברה ידידותית וירוקה שלא כוללת שימוש באף חומר. מה שכן, בהדברה מהסוג הזה תצטרכו לעזוב את הבית או הדירה ולעתים לפנות חלק מהחפצים שלכם. שיטה זו כוללת איטום של הבית שעובר תהליך חימום או חימום בטמפרטורות קיצוניות, לכאן או לכאן. השיטה הזו מתאימה רק במקומות הניתנים לעיטוף אבסולטי.

סובלים מבעיית טרמיטים ולא בטוחים מה הפתרון הטוב והיעיל ביותר עבורכם? חברת אגרנט ארנון בעלת ניסיון רב שנים בביצוע הדברת טרמיטים. שילוב בין ידע שנצבר לאורך זמן, שימוש בכלים ובאמצעים המתקדמים ביותר וצוות מקצועי הופך את תהליך ההדברה שלנו ליעיל ויסודי. אנו מתחייבים ל-5 שנות אחריות ולא מתפשרים על שירות, איכות ואדיבות.

לפרטים ומידע נוסף על הדברת טרמיטים או הדברות נוספות,צרו קשר ונשמח לעזור עם ספריי נגד טרמיטים.