רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

מקדימים תרופה למכה: הדברת טרמיטים לפני בניית הבית שלכם

כולנו יודעים מי אלו הג‘וקים, כולנו גם מכירים נמלים או יודעים לזהות עקיצה של יתוש. אבל לא כולנו מודעים לגבי מזיק המכונה טרמיטים. 
מזיק שיכול לגרום להרס של ממש, כילוי היסודות וכרסום של משקופים ורהיטים. במידה ואתם נמצאים לקראת תהליך של שיפוץ או בנייה של בית, בין בחירת בעלי המקצוע לחיפוי המטבח, שווה להשקיע רגע בביצוע הדברת טרמיטים או לפחות לדעת על מה מדובר. אם בעבר כדי לבצע הדברת טרמיטים היה נדרש לעבור גם תהליכי הרס, היום באמצעות מערכת צינורות ייחודית אותה ניתן להתקין מתחת לריצוף, אפשר למנוע מכת טרמיטים שתגרום לכם לנזקים של ממש.

אז מיהם בכלל הטרמיטים?

מדובר למעשה בחרקים מאוד קטנים שניזונים מתאית שזה החומר שנמצא בעץ. הם בעלי צבע לבן חיוור והם מתרבים במושבות שמונות מיליוני פריטים. כאמור, טרמיטים יכולים לגרום לנזקים בלתי הפיכים ואפילו במצבים קיצוניים להוביל לקריסה של בית שלם.

אז איך זה בעצם עובד?

ניתן לפתור את הבעיה עוד לפני שהיא בכלל נכנסה אליכם הביתה. צריך לעשות את זה בשלבי התכנון והבניה של הבית או בשלבים של השיפוץ. חשוב להבין כי טרמיטים לא מגיעים בשביל להיעלם. אם הם מגיעים הם לא נוטשים כל כך מהר. לכן, חייבים לטפל בהם, להשמיד אותם לגמרי ואם ניתן עדיף למנוע את הפלישה שלהם מראש. הם מאוד אוהבים דלתות וארונות עשויים מעץ מלא, רצפות פרקט, ארונות מטבח, משקופים, רהיטים וכמובן פרגולות. הם מסוגלים לחסל כל מה שהם נתקלים בו ועשוי מעץ לגמרי. באמצעות הנחת צינורות מאוד דקים הנראים כמו טפטפות, ניתן למנוע הגעה שלהם. הצינורות מטפטפים חומר הדברה באופן מאוד ממוקד ואז הם פשוט לא מופיעים. מדובר במערכת ייחודית שמחזיקה מעמד חיים שלמים ויש עליה אחריות.

במה שונה הדברת טרמיטים מהדברות אחרות?

הדברת טרמיטים שלא מתבצעת מראש, מאוד מורכבת והיא שונה מהדברות אחרות. זה לא כמו הדברה נגד מקקים שפשוט מפזרים את הריסוס והם מחוסלים. כאן צריך ליצור מעטפת הגנה סביב הבית, להחדיר את הרעל אל תוך האזורים בהם הטרמיטים נמצאים ורק תוך מספר שבועות ניתן להיפטר מהמכה. מכיוון ומושבת הטרמיטים נמצאת בתוך האדמה, אי אפשר לאתר אותה מראש. לכן, הפתרון של להניח תשתית צינורות המכילה רעל היא פתרון מעולה.

מחפשים חברה מקצועית המתמחה בהדברת טרמיטים? חברת אגרנט ארנון מתמחה בביצוע הדברה נגד טרמיטים ומעניקה לקהל הלקוחות שלה 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים. במהלך השנים צברנו המון ידע בנושא ובתחום, למדנו להכיר את תהליך ההתרבות של הטרמיטים ואופי התנהגותם ולכן נשמח להעניק לכם שקט נפשי לבית נקי מטרמיטים לאורך זמן. צרו איתנו קשר ונשמח לספק לכם מידע נוסף בתחום.