רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טרמיטים בבאר שבע

מחפשים חברת הדברה מקצועית לביצוע הדברת טרמיטים בבאר שבע? אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם בדיוק למקום שחיפשתם! חברת אגרנט ארנון בעל ניסיון רב שנים בתחום ההדברות בכלל ובהדברת טרמיטים באופן ספציפי.
\\
למדבירים שלנו יש את הידע, הניסיון והציוד המתאים לחיסול מושבת הטרמיטים ולסילוקם מביתכם אחת ולתמיד. בשורות הבאות נספק לכם מידע כללי על מזיק הטרמיטים ונבין כיצד ניתן להדביר אותם.

מידע כללי

הטרמיטים הם מזיקים שפחות היינו שמחים לפגוע אצלנו בבית. זה ממש לא בגלל שהם מסוכנים לנו בני האדם, זאת בשונה ממזיקים אחרים שדווקא כן נגועים במחלות, אלא משום שהם גורמים לנזקים בלתי הפיכים לרכוש. מדוע? משום שהם אוכלים וניזונים מעץ. או יותר מדויק, מחומר הנקרא תאית שנמצא בתוך כל מה שעשוי מעץ. יש לכם בבית רכיבים מעץ? ובכן, לרוב הישראלים יש לפחות פריט עץ אחד ולכן, למרות שאולי לא ידעתם, אתם חשופים למכת טרמיטים. למעשה, הטרמיטים כבר ברגע שהם נמצאים בסביבת המגורים או העבודה שלכם עלולים להוביל לנזקים בלתי הפיכים לקירות, לרהיטים, לפרקט, לדלתות ולמשקופים. הם אוכלים את העץ בקצב מהיר וכך הם גם מתרבים. אם יש סימנים להופעה של טרמיטים אצלכם בבית או בסביבת ביתכם, מומלץ להזמין מדביר נגד טרמיטים.

כיצד ניתן להדביר טרמיטים?

הדברת הטרמיטים היא עסק מורכב ואיננו פשוט כלל וכלל. ההדברה הזו, בשונה מהדברות לא יכולה להתבצע בשיטת עשה זאת בעצמך, גם משום שהיא מורכבת ומסובכת אבל גם משום שהיא דורשת שימוש בחומר רעיל שאין להשיג ללא רישיון מדביר. תהליך ההדברה יכלול קודם כל ניסיון של המדביר למצוא את המושבה שבה הטרמיטים מתרבים לפי הסימנים שהם משאירים אחריהם. זו משימה לא פשוטה גם כן משום שהמושבה נמצאת מתחת לאדמה. בשלב הבא, יבחר המדביר נקודות אסטרטגיות בתוך הבית וגם מסביבו ובהן הוא למעשה יקדח חורים קטנים ויחדיר אליהם את הרעל. כך המדביר יוצר מעטפת הגנה סביב ובתוך הבית. המטרה היא למנוע כניסה מחודשת של טרמיטים הביתה ולגרום לטרמיטים לצאת אל המושבה ולהעביר את הרעל לכל מי שלא הורעל באופן מידי. חשוב להבין! הדברת טרמיטים אינו תהליך שקורה בבת אחת כמו הדברת ג‘וקים למשל. מדובר בתהליך שלוקח כמה שבועות עד חודשים ורק אז כל הטרמיטים מתים. לפעמים צריך לבצע תחזוקה נוספת.

כיצד נבחר מדביר להדברת טרמיטים?

ראשית, על המדביר שאתם בוחרים להיות עם ניסיון מתאים בביצוע הדברה זו שכאמור מורכבת מאוד. עליו לספק לכם אחריות על התהליך כולו ולעשות שימוש בחומרים הרעילים המתאימים לחיסול הטרמיטים.

מחפשים חברת הדברות מקצועית לביצוע הדברת טרמיטים? חברת אגרנט ארנון מתמחה בביצוע כל סוגי הדברות ואנו מנוסים בהדברת טרמיטים תוך שימוש בידע ובניסיון שצברנו במרוצת השנים. נשמח לסייע ולענות לכם על כל שאלה. אנחנו מספקים על הדברת טרמיטים 5 שנות אחריות ותמיד זמינים עבור קהל הלקוחות שלנו.