רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טרמיטים ברהיטים

בישראל יש 7 זנים של טרמיטים שאוהבים להתרבות בעיקר באזור השפלה, מדבר יהודה ובדרום הארץ. טרמיטים לא יכולים להזיק לנו בני האדם, הם אינם מעבירים מחלות וגם לא עוקצים אותנו אבל הם כן עלולים לגרום לנזק בלתי הפיך לרהיטים שלנו, בעיקר לאלה העשויים עץ. הם אוהבים מערכות ישיבה מעץ, שידות, מיטות עץ מלא, ארונות והם גם נכנסים לתוך משקופי העץ ורצפת הפרקט. במקרים חריגים הם גם צובטים את כבלי החשמל וצינורות המים ואז יכול להיגרם נזק ממשי למערכת המים והחשמל.

הסיבה לכך שהם אוהבים דווקא רהיטים היא משום שהם ניזונים מהתאית. חומר המצוי בתוך העץ. למעשה, רהיטי עץ אכולים הם סימן מובהק לכך שהטרמיטים הגיעו לבקר אצלכם בבית. הדבר הכי חשוב שכדאי לעשות במידה וזיהיתם טרמיטים ברהיטים או אפילו אם אתם חושדים שהם נמצאים אצלכם, הוא לקרוא למדביר המוסמך בהדברת טרמיטים.

 

מה ההבדל בין הדברת חרקים להדברת טרמיטים?

יש המון סוגים של מזיקים וחרקים שאנחנו לא רוצים למצוא בבית שלנו. נמליםג‘וקיםעכבריםיתושים ועוד. בכל שאר סוגי ההדברות מדובר בהדברה שהיא נקודתית בה עושים שימוש בחומר כזה או אחר אשר גורם לחיסול המזיק ומרחיק אותו מביתנו. העניין עם טרמיטים הוא שפרט לרהיטים ולחומרים העשויים מעץ או מנייר הם נמצאים מתחת לאדמה.

למעשה, מושבה של טרמיטים המונה כמה אלפים מהם ואפילו עשרות אלפים נמצאת בעומק של עד חמישה מטרים מתחת לאדמה. זה אומר שאנחנו בעצם לא יודעים את המיקום המדויק של המושבה הזו ושם הם בעצם מתרבים.

זו גם הסיבה שהרבה פעמים לוקח לנו המון זמן להבין שיש לנו בכלל טרמיטים בבית משום שהם לא נראים לעין. רק הסימנים מסביב יכולים לגרום לנו להבין שמדובר בטרמיטים ולפעול לחיסולם. כדי שנוכל לחסל את הטרמיטים עלינו ליצור מעטפת הגנה סביב כל הבית והגינה.

טרמיטים ברהיטים

לכן, מה שנהוג לעשות, אחרת ההדברה פשוט לא יעילה והטרמיטים צפויים לחזור תוך זמן קצר הוא לקדוח חורים עדינים בקוטר של שני מילימטרים ברצפה, במשקופים ובשאר אזורי מפתח ולהחדיר בעזרת קומפרסור בלחץ גבוה את החומר הרעיל שמחסל את הטרמיטים.

הטרמיטים שנגועים בחומר לא מתים מיד, אלא מעבירים את החומר הזה חזרה למושבה. כך, לאט לאט ובהדרגה כל המושבה מתחסלת והטרמיטים לא יכולים להתרבות יותר.

במידה ומדובר בבית או דירה שעדיין לא עברתם אליהם, ההמלצה שלנו היא לבצע הדברת טרמיטים לפני שאתם עוברים וככה תוכלו להקטין את הסיכוי שהם בכלל מלכתחילה יבואו לבקר בעשרות אחוזים וגם להימנע מהקידוח.

הדברת טרמיטים – למה אנחנו?

אגרנט ארנון חברת הדברה עם ניסיון של למעלה מ-30 שנים בתחום ההדברות, אנו מביאים איתנו בשורה חדשה. לא ננוח עד שהטרמיטים יחוסלו ותחוו שקט נפשי אמיתי. המדבירים שלנו הם סופר מיומנים, מקצועיים ומבצעים את עבודתם בצורה יסודית ויעילה. פיתחנו שיטה ייחודית המסייעת לנו להיפטר מהטרמיטים אחת ולתמיד. זו הסיבה שאנחנו באגרנט ארנון מעניקים לקהל הלקוחות שלנו לא פחות מ-5 שנים אחריות ואנחנו היחידים שעושים זאת.

חשוב לנו לציין שהדברת טרמיטים הוא לא משהו שכדאי לנסות לעשות בעצמכם משום שהחומר הזה לא נמכר לכל אחד. מדובר בחומר מיוחד לחיסול טרמיטים ברהיטים ובבית, שנמכר אך ורק למדבירים מוסמכים עם רישיון מסוג מסוים.

חושדים שיש טרמיטים בביתכם? רוצים להיפטר מהם כמה שיותר מהר? צרו איתנו קשר דרך האתר או בטלפון ונשמח לענות לכם על כל השאלות ולהעניק לכם מענה מהיר, יעיל ויסודי תוך זמן קצר.