רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טרמיטים בתקרה

טרמיטים בתקרה יכולים להיות צרה צרורה. למעשה, טרמיטים מנסים כמעט כל מקום בבית שלנו במטרה להשיג אוכל ולהמשיך להתקיים וכמובן שהמטרה שלהם היא להתרבות ולהקים עוד ועוד מושבות של טרמיטים. זה נכון שהם ניזונים מעץ ומחומרים המכילים עץ כמו תאית אבל הם גם אוכלים חוטי חשמל הנמצאים בתקרה, עפים לשם או פשוט מגיעים להם סתם ככה דרך חריצים בקיר.

איך שלא יהיה, אם אתם חושדים שיש טרמיטים בביתכם בין אם זה בתקרה, במשקופים, ברהיטים, בחצר או בכל מקום אחר, הדבר הכי חשוב שאתם יכולים לעשות הוא לקרוא לחברת הדברה המתמחה בהדברת טרמיטים וכמה שיותר מהר, כך עדיף. טרמיטים מתרבים בקצב מסחרר וככל שתמתינו יותר זמן, ככה הנזק שהטרמיטים יצליחו לעשות אצלכם בבית, יהיה גדול יותר וההדברה תהיה מסובכת יותר.

האם יש דרך למנוע הופעה של טרמיטים?

ובכן, יש כמה דברים שניתן לעשות כדי למנוע הופעה של טרמיטים אצלנו בבית.
הדבר הראשון הוא להימנע מאיסוף פסולת של עץ באזור של הבית או הבניין. טרמיטים אוהבים מים ולחות, לכן שוב להימנע מלהשאיר מים עומדים בכל צורה שהיא. יש לוודא ששאריות של עץ או גזם מסולקים כמה שיותר מהר מסביבת ביתכם.
במידה ואתם מרצפים את הבית, יש לוודא שהחול עבר תהליך חיטוי ואפילו להדביר את החול הזה לפני שמיישמים את הריצוף. במידה ומדובר בבית פרטי, אבני חצץ או טוף יכולים בהחלט למנוע הופעה של טרמיטים אבל הם חייבים להיות מיושמים בצורה ודרך מסוימת.
במידה ומדובר בבית או דירה שעדין לא עברו אליהם ונמצאים בתהליך בניה, מומלץ לבצע הדברת מנע נגד טרמיטים, שכן תהליך ההדברה במבנה שטרם נבנה עד סופו הרבה יותר פשוט.

איך מבצעים הדברה כשיש טרמיטים בתקרה?

ובכן, בדרך כלל כשיש טרמיטים בתקרה, הם לא רק שם אלא באזורים נוספים בבית. לכן, חשוב שההדברה תתבצע בצורה יסודית והיקפית. בשלב הראשון מייצרים מעטפת הגנה סביב כל הבית ואם יש חצר אז גם בה.

בשלב השני מחדירים דרך חורים קטנים שמייצרים בעזרת קידוח עדין צינורות ודרכם מזרימים חומר רעיל מיוחד בלחץ גבוה מאוד שלאט לאט מחסל את כל מושבת הטרמיטים. במקביל, מבצעים קידוח בבטון וגם שם מחדירים את החומר במטרה שיחדור למסתור של הטרמיטים בתקרה.

כיצד לבחור חברת הדברה לטיפול בטרמיטים?

ובכן, בשונה מהדברה רגילה נגד ג‘וקים או מקקים, במקרה של טיפול נגד טרמיטים ממש לא כל מדביר יכול לבצע את ההדברה הזו. יש לכך כמה סיבות. הראשונה היא משום שהטרמיטים ברוב המקרים לא נראים לעין. אמנם יש כל מיני סימנים שמעידים על הימצאותם אבל בגדול קשה מאוד לזהות אותם. לכן, רק מדביר מקצועי ומנוסה שכבר הדביר אזורים נגועים בטרמיטים, ידע לומר בוודאות אם יש או אין טרמיטים בביתכם. הסיבה השנייה היא משום שטרמיטים לא מתים סתם ככה.

הם עמידים מאוד כמעט לכל חומר הדברה, פרט לחומר אחד ספציפי שנמכר רק למדבירים עם רישיון מתאים. הסיבה השלישית היא משום שהדברת טרמיטים מורכבת ודורשת זמן, ידע וניסיון. זה לא משהו שעושים בחמש דקות והולכים. לכן, אם אתם חושדים שיש לכם טרמיטים בבית, פנו לחברת הדברה מקצועית המתמחה בהדברת טרמיטים.

חברת אגרנט ארנון היא החברה היחידה בישראל המעניקה 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים. אנו מתחייבים בפני קהל לקוחותינו לתוצאות מדהימות ולסילוק הטרמיטים למשך 5 השנים הבאות. למידע נוסף אודות הדברת טרמיטים, השאירו את הפרטים שלכם או צלצלו ונשמח לתת לכם מענה מידי.