רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

המדריך להימנעות מפשפש המיטה

חוששים מפשפשים? המדריך להימנעות מפשפש המיטה יסייע לכם להבין בדיוק מה כדאי לעשות!

בעשר השנים האחרונות, פשפש המיטה החל להתפשט באזורים שונים בישראל, זאת אחרי שהיה לנו ממנו קצת שקט במשך תקופה די ארוכה. ובכן, יש כל מיני דרכים שדרכן אנו יכולים למנוע את כניסתו של הפשפש הזה הביתה, לעומת מקרים בהם נדרשת הדברה יסודית ומקצועית.

פשפש המיטה – מאיפה הוא מגיע?

אחת ההשערות עוסקת בכך שפשפש המיטה מגיע בעיקר באזורים שבהם רמת ההיגיינה נמוכה. למשל, כאשר אנחנו נוסעים לחופשה ומגיעים לבית מלון או צימר ומשאירים את המזוודה או התיק שלנו על הרצפה, במידה והחלל נגוע, הם יכולים להיכנס לתוך המזוודה ואז לעבור אלינו הביתה. גם באזורים צבאיים הפשפשים נפוצים ולכן חיילים אשר חוזרים מהשטח מביאים אותם הביתה.

מה לא לעשות?

  • הימנעו מלהניח מזוודות ותיקים על הרצפה כשאתם מתארחים בבית מלון. הניחו אותם על משטח גבוה והקפידו לסגרם.
  • כשאתם מורידים את הבגדים המלוכלכים, אל תשאירו אותם על הרצפה, אלא סגרו אותם בשקית כמו שצריך.
  • אנו ממליצים להימנע מרכישה של רהיטים יד שניה או איסוף של פריטים מהרחוב, שכן אלו עלולים להיות נגועים בפשפשים.
  • הקפידו לכבס את המצעים ולאוורר את המזרון לעתים תכופות. מומלץ לשאוב ביסודיות את חדר השינה אחת לשבוע.

פשפש המיטה – מתי הוא מגיע?

למעשה, פשפש המיטה נפוץ לאורך כל ימות השנה. הוא חי בתנאים של 18 מעלות ומעלה וברוב המקרים אינו מתרחק מחדר המיטות. הוא מתחבא במזרון, בין הקפלים שלו, בין המצעים ואפילו בתוך שקעי החשמל.

איך נזהה אותו?

יש כמה דרכים לזהות כי מדובר בפשפש המיטה ולא בחרק אחר:

  • כתמי דם על המיטה
  • עקיצות על הגוף. בשונה מעקיצות של פרעושים שנמצאות בעיקר בחלק התחתון של הרגליים, הפשפשים עוקצים בכך הגוף. מדובר בעקיצות בלתי נסבלות ונפוחות יחסית.
  • נשלים בצבע חום אפור.

איך נפטרים מהם?

אנשים רבים רוכשים מלכודות או פתרונות אחרים נגד פשפשים. ההמלצה שלנו היא להזמין מדביר מקצועי, שכן יש לטפל בבעיה מהיסוד, באמצעות מכונת קיטור עוצמתית.

חוששים להזמין הדברה מקצועית לחיסול פשפש המיטה בעקבות וירוס הקורונה?

אנחנו באגרנט ארנון חשבנו על פתרון מעולה עבורכם! לאחר ביצוע ההדברה המתבצעת באופן מקצועי ויעיל שהוכיח את עצמו פעם אחר פעם, אנו מבצעים על חשבוננו חיטוי יסודי אשר הוכח כיעיל נגד וירוסים, זיהומים ופטריות מסוגים שונים.
החומרים מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות בישראל ואינם מזיקים לבני אדם או חיות. לפרטים נוספים אודות טיפול ומניעת פשפש המיטה, הדברות נוספות נגד מזיקים וחיטוי נגד הנגיף צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם בכל שאלה או בעיה. אנו עובדים בפריסה ארצית 24/7 ומתחייבים לתוצאות מעולות באחריות!.