רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

5 סיבות מדוע כדאי לטפל בטרמיטים עם מומחה

 הרבה פעמים, אנו מחפשים לטפל בכל מיני בעיות שצצות בבית שלנו בעצמנו, אבל במקרה של הופעת טרמיטים, זה ממש לא כדאי. הנה 5 סיבות מדוע כדאי לטפל בטרמיטים עם מומחה:
טרמיטים הם מזיקים שיכולים לגרום לנזק רב לרהיטים ומוצרים בבית שעשויים מעץ, ממנו הם ניזונים. למעשה, הטרמיטים נמצאים בעומק האדמה ולכן לא כל אחד יכול לטפל בבעיה הזו שתוקפת אזורים שונים בארץ. הטרמיטים מתרבים בקצב מסחרר. הרבה פעמים, אנו מחפשים לטפל בכל מיני בעיות שצצות בבית שלנו בעצמנו, אבל במקרה הזה, זה ממש לא כדאי. הנה 5 סיבות מדוע כדאי לטפל בטרמיטים עם מומחה:
1. משום שרק מומחה טרמיטים ידע לזהות במאה אחוז שמדובר בטרמיטים – אמנם יש כל מיני דרכים שבאמצעותן אנו יכולים לזהות שאכן מדובר בטרמיטים כמו למשל שבילי בוץ אותם הטרמיטים יוצרים בעצמם, סוג של שבילי גישה מהחלק החיצוני לחלק הפנימי של הבית או התפוררות של משקופים, ובכל זאת, רק מומחה בהדברת טרמיטים ידע לזהות במאה אחוז, שאכן מדובר בהם ולא בחרק אחר.
2. הדברה ייחודית – במקרה של טרמיטים, לא כל חומר יכול לחסל אותם וממש לא מדובר בחומרים שאתם יכולים לרכוש אותם בעצמכם. החומר בו נעשה שימוש  נקרא "טוטאל" והוא הורס לטרמיט את מערכת העיכול ובכך ממית אותו.
3. השמדה יעילה, יצירת מעטפת הגנה מסביב לבית – כאמור, המקום שממנו הטרמיטים מגיעים הוא מחוץ לבית. הם בונים את הממלכה שלהם עמוק בתוך האדמה. זו הסיבה שקשה מאוד לאתר את הקן, לפעמים אפילו זה בלתי אפשרי. לכן, כחלק בלתי נפרד מתהליך ההדברה, המומחים יוצרים מעטפת הגנה שבעצם מונעת כניסה של הטרמיטים או יציאה שלהם מחוץ לבית. בפועל, מעטפת ההגנה הזו מובילה בסופו של יום לחיסול הטרמיטים, מאחר והם לא יכולים לחיות למעלה משלושה חודשים ללא הורמונים מיוחדים שהם מקבלים מהמלכה. את המעטפת יוצרים באמצעות קידוח חורים קטנטנים שאליהם מחדירים את החומר הרעיל בלחץ גבוה.
4. משום שאסור להישאר שאננים, הטרמיטים יכולים לגרום לנזק עצום – חלילה אנחנו לא רוצים להלחיץ אתכם, אבל אם אתם חושדים שיש טרמיטים בבית שלכם, אין זמן לבזבז. יש לא מעט מקרים שזה אפילו כבר מאוחר יותר והנזק כבר נעשה. טרמיטים יכולים לכרסם שטרות של כסף, לחסל משקופים ואפילו לפגוע בבתים שנבנו בשיטת הבנייה הקלה. גם אם הבית שלכם לא נבנה מעץ, סביר להניח שיש בו לפחות רהיטים או מוצרי עץ שונים שהם בעצם האוכל והמים של הטרמיטים.
5. משום שריסוס רגיל עוזר אבל רק לתקופה קצרה – בנקודה זו שווה להתייחס לשיטת הדברה נוספת נגד טרמיטים, והיא ריסוס נגד טרמיטים. מדובר בתכשיר אותו ניתן לרכוש בכל חנות לחומרי בניין. מה שנקרא ”עשה זאת בעצמך". למרות שהריסוס אכן יעיל ויחסל את הטרמיטים, חשוב להבין שמדובר בפתרון לטווח קצר בלבד. בסופו של דבר, שאר החברים הנמצאים כאמור במושבה מחוץ לבית בתוך האדמה, ימצאו את הדרך חזרה אליכם הביתה וימשיכו את המלאכה שכבר התחילה מזמן.  לסיכום, אנו ממליצים לכם להיעזר בחברה מקצועית שתסייע לכם להיפטר ממכת הטרמיטים אחת ולתמיד.
רוצים לדעת ולקבל עוד מידע על הדברת טרמיטים ועל איך היא מתבצעת בפועל? אנו חברת אגרנט ארנון מתמחים כבר למעלה מ-30 שנים בכל סוגי הדברות המזיקים ועושים שימוש בחומרים ובטכנולוגיות המתקדמות ביותר. תוכלו ליצור איתנו קשר בטלפון 1-700-500-554 או להשאיר פניה דרך האתר ואנו נחזור אליכם תוך זמן קצר. בנוסף, תוכלו לפנות אלינו לכתובת agranatsagi@gmail.com.

למה אנחנו?

•     כל המדבירים שלנו הם בעלי ניסיון, מקצועיים, יעילים ויסודיים.
•     אנו היחידים בשוק שמעניקים לקהל הלקוחות שלנו 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים.
•     אנו מחזיקים בכל הרישיונות כנדרש על פי חוק. פועלים לפי תקנים ישראליים ובינלאומיים.
•     אנו מבצעים סוגים שונים של הדברות, אין דבר כזה הדברה כללית. כל מזיק או חרק דורש טיפול אחר.
•     אחריות בתום העבודה.
•     יחס אישי, בטיחות ועמידה בזמנים הם הערכים שמנחים אותנו לאורך כל הדרך.
•     לפני כל הדברה אנו מבצעים מיפוי של המבנה והאזורים המקיפים אותו במטרה להשיג הדברה יעילה.