רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

שירותי הדברה טרמיטים – כיצד לבחור נכון?

חוששים שיש לכם טרמיטים בבית? זקוקים לשירותי הדברה ולא יודעים כיצד לבחור נכון?
אנחנו כאן בשבילכם!

אנו בחברת אגרנט ארנון נשמח לספק לכם שירותי הדברה טרמיטים ברמה הגבוהה ביותר. אנו מחזיקים בוותק וניסיון של שנים בתחום ונשמח לספק לכם יחס אישי וייעוץ מקצועי.

המדבירים שלנו מחזיקים ברישיון לעסוק בתחום ואנו מקפידים להשתמש בחומרי ההדברה האיכותיים והבטיחותיים ביותר.

שיטת ההדברה שלנו תבטיח לכם השמדה של כל קן הטרמיטים, דבר שיהווה פתרון לטווח הרחוק. אנו משתמשים ב"טוטאל", המהווה חומר הדברה עוצמתי, המאושר לשימוש ע"י משרד הבריאות והמשרד לאיכות הסביבה.

שירותי הדברה טרמיטים – כיצד לבחור נכון?

שירותי הדברה טרמיטים – דגשים ששווה להכיר מראש

כל מי שחושש כי יש לו טרמיטים בבית חייב להזעיק למקום מדביר מקצועי ואמין שמתמחה בתחום, מאחר והטרמיטים עלולים לגרום לנזק מהותי לבית שלכם.

אומנם אף אחד לא היה רוצה לחלוק את חלל המגורים שלו עם תיקנים או נמלים, אך אין ספק כי הטרמיטים מצריכים יחס מיוחד. לכן במקרה של חשש כדאי להזעיק למקום בעל מקצוע, שיבדוק לעומק את השטח וייעץ לכם לגבי שיטת הפעולה המתאימה ביותר.

ברוב המקרים ניתן לזהות את נוכחות הטרמיטים באמצעות התעלות החומות שהם בונים מחלקי עץ לעוס. מדובר על תעלות הנראות כמו תעלות בוץ, שנועדו לאפשר להם לנוע חופשי בכל רחבי הבית, מבלי להיחשף לקרינת השמש.

ברוב המקרים ניתן למצוא את התעלות בקרבת הדלתות והמשקופים ובהמשך התעלות יגיעו גם לפרטי עץ נוספים, כגון כיסאות, שולחנות, ספות וכדומה.

כיצד לבחור שירותי הדברה טרמיטים?

היום ניתן למצוא בשוק לא מעט סוגים שונים של חברות הדברה, אך החוכמה היא כמובן לבחור בחברה שמתמחה בהדברת טרמיטים.

כדאי לדעת כי לעומת הדברות אחרות, הדברה של טרמיטים נחשבת למורכבת יותר. אין זה מספיק לרסס חומר הדברה בשטח הבית, מאחר והטרמיטים מסתתרים בקן הבנוי מתחת לאדמה. לכן שיטת ההדברה היעילה ביותר תכלול קידוח של חורים מסביב לבית, במטרה להחדיר לתוכם רעל ייעודי.

הרעל מוחדר בלחץ אוויר לתוך החורים, במטרה למקם אותו עמוק ככל הניתן. שיטה זו יוצרת מעטפת של רעל, המונעת מהטרמיטים לחדור לתוך הבית.

הטרמיטים המצויים כבר בתוך הבית לא יצליחו לצאת החוצה, ולכן תוך פרק זמן מסוים הם צפויים למות, כתוצאה ממחסור בהורמונים הנוצרים על ידי המלכה וחיוניים ליכולת ההישרדות שלהם. לכן על מנת למצוא את חברת ההדברה היעילה ביותר, יש לוודא מהי שיטת ההדברה ומהו חומר ההדברה המשמש אותה. 

שירותי הדברה טרמיטים – טיפים והמלצות

מומלץ לבחור בחברה מוכרת וידועה, המחזיקה בחוות דעת וביקורות חיוביות של לקוחות קודמים. כמו כן, כדאי לוודא כי החברה מספקת לכם יחס אישי וייעוץ מקצועי, המתאים לצרכים שלכם, לצד עמידה בזמנים ומתן אחריות על העבודה. 

אנו באגרנט ארנון נשמח לספק לכם שירותי הדברה טרמיטים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. אנחנו משלבים תחנות האכלה מסוג גנסיס עם רעל בשם "טוטאל" המוחדר לתוך הרצפה באמצעות קידוח. צרו קשר!