רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

חומר נגד טרמיטים – במה מומלץ להדביר?

טרמיטים הם מזיקים שמאוד מזכירים במראה שלהם נמלים וגם מתנהגים באופן דומה להן, אך בשונה מנמלים, הם גורמים לנזקים בלתי הפיכים. אז באיזה חומרים מומלץ להדביר את הטרמיטים?

הטרמיטים ניזונים מהתאית שזה החומר שנמצא בעץ, לכן הם מכרסמים כל מה שעשוי מעץ בין אם זה המשקופים, הדלתות, בין אם רצפת הפרקט או הדק בחצר ובין אם זה שאר הרהיטים והמוצרים העשויים מעץ.

אחת הבעיות הכי קשות עם הטרמיטים היא שקשה מאוד להבין שהם בכלל נמצאים אצלנו, משום שהם בונים לעצמם שבילים שמאוד קשה לזהות אותם ודרכם הם מפסלים לעצמם את הדרך.

מאוד מורכב גם להיפטר מהם גם משום שהמושבה שלהם נמצאת במעמקי האדמה ולא ניתן לאתר אותה באופן מוחלט וודאי, אך גם משום שהם מתרבים בקצב מאוד גבוה. חומר נגד טרמיטים – במה מומלץ להדביר?

סוגי חומרים נגד טרמיטים

  • תרכיז רחיף נוזלי – מדובר בנוזל הדברה סופר מרוכז שמתאים בתוך מבנים או בחצרות ושטחים פתוחים.
  • ג‘ל הדברה נגד טרמיטים – הג‘ל מגיע בתוך מזרק ומיישמים אותו באזורים שבהם יש חשד למכת טרמיטים. הם נמשכים לפיתיון ואז מעבירים את הרעל הלאה לתוך המושבה.
  • פיתיון באמצעות מדבקות – מדובר למעשה בסוג של מלכודות עם דבק אשר מושכות אליהן ישירות את הטרמיטים ואז הם נלכדים בתוך המלכודות.

בנוסף, קיימים כל מיני סוגים של חומרי הדברה נגד טרמיטים כמו למשל חומר המכונה Bifenthrin והוא מתאים גם לחללים סגורים וגם לפתוחים. יש חומר נוסף אשר משפיע לרעה על מערכת העצבים של חרקים ומזיקים מסוגים שונים ונקרא Fipronil. ניתן גם להדביר עם חומר מאוד ותיק שנקרא חומצה בורית או בקוטל חרקים.

כמתואר לעיל, לא תמיד החומרים הללו נחשבים ליעילים וזאת משום שלחלק מהחומרים יש טרמיטים שפיתחו עם הזמן עמידות ויש מצבים שהטרמיטים לא עוברים למושבה עם החומר הרעיל ואז ההתרבות ממשיכה ולכן מדובר בפתרון זמני.

ניסיתם את החומרים הללו ועדיין יש סימנים לטרמיטים? הדברה באמצעות קידוחיש הדברה שרק מדביר מוסמך לביצוע הדברה נגד טרמיטים יכול לבצע והיא כולל שיטת קידוח של חורים קטנים ומעבר של חומר רעיל בלחץ גבוה לתוך האדמה.

שיטה זו נחשבת ליעילה ביותר והיא מסייעת לחסל את כל המושבה לגמרי תוך מספר שבועות. חושדים כי הבית שלכם נגוע בטרמיטים? יכול מאוד להיות שחומר נגד טרמיטים אותו רוכשים בחנויות לא יספיק במקרה שלכם ואתם צריכים מומחה להדברת טרמיטים.

חברת אגרנט ארנון מתמחה בביצוע הדברה טרמיטים מקצועית ויסודית במטרה להרחיק את הטרמיטים אחת ולתמיד. אנו נוקטים במגוון שיטות במטרה לחסר את המושבה של הטרמיטים ולאפשר לכם שוב לישון בלילה בנחת ובשלווה. אנחנו מעניקים לקהל הלקוחות שלנו 5 שנות אחריות על הדברת טרמיטים. למידע ופרטים נוספים על תהליך ההדברה, צרו איתנו קשר ונשמח לעזור לכם.