רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים בוילה

אף אחד מאתנו לא מתכונן לאחת החוויות הפחות נעימות – הימצאותם של טרמיטים אצלנו בבית. אז נכון, טרמיטים לא גורמים לנזק פיזי לבני אדם שכן הם אינם עוקצים או מכאיבים וגם לא מעבירים לנו מחלות אבל הם כן יכולים לגרום לנזק בלתי הפיך לרכוש ויחד עם זאת הם משבשים ופוגעים בשגרת חיינו.

הטרמיטים ניזונים בין השאר מעץ וזו הסיבה שבוילות הבנויות מעץ או בבתים בהם יש רצפת פרקט, רהיטי עץ או סוג של שילוב, יש סיכוי גבוה יותר שיופיעו בשלב כזה או אחר טרמיטים.

מתי הם יופיעו ואיך הם נראים?

ובכן, הטרמיטים נווטים להתרבות לאורך כל ימות השנה אבל הסיכוי שלהם להופיע בקיץ ובעונת הסתיו, גבוה יותר, אז הם נוטים לצאת מהמושבה שלהם הממוקמת בבטן האדמה, משהו כמו חמישה מטרים לעומק ומקימים לעצמם מושבות נוספות. הם אוהבים מאוד אזורים לחים. אנשים רבים נוטים לבלבל בין טרמיטים לבין נמלים. אז אמנם הם דומים לנמלים אבל הצבע שלהם חום צהבהב ויש להם כנפיים.

איך נזהה אותם?

יש כמה דרכים לזהות טרמיטים:
1. שבילי בוץ או חול באזורים החיצוניים של הבית. השבילים או התעלות הללו עוזרות להם להתקדם לאזורים הפנימיים בתוך הבית.
2. פריטי עץ אכולים איך נפטרים מהטרמיטים? ובכן, ברוב המקרים, הדברת טרמיטים נעשית דרך יצירת מעטפת רעילה המגנה על הבית ועל החלק החיצוני שלו ומאפשרת המתה של הטרמיטים. בחלק מהמקרים יש צורך בקידוח. למעשה, באמצעות מקדח מיוחד, עושים חורים קטנטנים בעובי של 4 מילימטרים ואז דרכו מחדירים מתחת לריצוף את החומר הרעיל שנקרא טוטאל בלחץ גבוה. תהליך זה מתבצע גם בחלק החיצוני של הבית, שכן לרוב מושבות הטרמיטים הימצאו מחוץ לבית. יש מקרים בהם מבצעים את ההדברה דרך צינורות. הרעיון הוא למנוע חזרה של הטרמיטים אל המושבה וככה בעצם הם לא ניזונים מהורמון מסוים שנמצא אצל המלכה שלהם ואז ניתן להיפטר מהם.

הדברת טרמיטים עם אגרנט ארנון – יתרונות

• ניסיון של למעלה מ-26 שנים בתחום ההדברה.
• התאמת שיטת ההדברה לסוג הבעיה ולאזור שבהם הטרמיטים נמצאים.
• אחריות של 5 שנים על ההדברה.
• שימוש בחומרי הדברה ידידותיים לסביבה המאושרים על ידי משרד ההגנה לאיכות הסביבה ומשרד הבריאות.
• התחייבות לעמידה בלוח הזמנים שנקבע.
• שירות יעיל, מקצועי ואמין לאורך כל התהליך.
• מענה טלפוני זמין למענה מקצועי לאורך כל שעות היממה.

אם אתם חוששים למכת טרמיטים אצלכם בבית חברת אגרנט- ארנון מזמינה אתכם להצטרף לקהל הלקוחות המרוצים שלנו אשר סבלו מטרמיטים הן בבית והן בחצר הבית ותוך זמן קצר הבעיה נפטרה, מושבות הטרמיטים חוסלו והחיים בבית חזרו לתלם. יש לטפל בבעיה כמה שיותר מהר שכן הטרמיטים נוטים להרבות במהירות וככל שנמתין, הטיפול בבעיה יהיה מורכב וארוך יותר.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא הוא לפנות אלינו דרך האתר או לצלצל למספר 1-700-500-554 ונשמח לתאם לכם הדברה נגד טרמיטים בוילה שלכם.