רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

הדברת טרמיטים ללא קידוח

סובלים ממכת טרמיטים ולא יודעים מה לעשות? לפני שמתחילים, חשוב בכלל לזהות שאכן מדובר בטרמיטים, שכן בעולם החרקים יש לא מעט בלבול. הטרמיטים מעט דומים בצורה שלהם לנמלה אך הצבע שלהם הוא חיוור, סוג של חום צהבהב. הם מחוסרי עיניים, יש להם כנפיים שקופות וקל מאוד לזהות אותם.

בדומה לנמלים הם חיים בקבוצות והמקור שלהם נמצא במושבה שם הם מתרבים. קצב ההתרבות שלהם גבוה מאוד וזו בעצם אחת הבעיות בתהליך ההדברה שנחשב ליחסית למורכב.

הטרמיטים ניזונים מעץ ומוצריו, ולכן כמעט כל בית בישראל, חשוף ונמצא בסכנה למכת טרמיטים. בבתים אשר נבנו בשיטת הבנייה הקלה, בהם כמעט כל שלד הבית עשוי מעץ, מדובר במכה של ממש, שכן בעבר היו דיירים שהיו צריכים לפנות את בתיהם בעקבות השתלטות של טרמיטים על שלד המבנה.

אז איך ניתן לדעת שיש טרמיטים בבית?

1. סיבוב מחוץ למבנה יכול לסייע ולהבין האם מדובר במושבה של טרמיטים– לטרמיטים יש נטייה להתמקם בסמוך לגדרות ויש כל מיני סימנים שיכולים להעיד על הימצאותם של טרמיטים בסביבה החיצונית של הבית. בדרך כלל הם חיים בקינים גדולים מתחת לאדמה. הטרמיטים אוהבים מקומות לחים ואם למשל יש ברז מטפטף, אפשר לזהות את זה לפי תעלות בוץ שהטרמיטים בונים לעצמם כדי להיכנס למושבה ולצאת ממנה.
2. סיבוב בתוך הבית– הטרמיטים נמצאים הרבה פעמים בתוך רהיטים ולכן המושבות יכולות להיות למשל בתוך ארונות, בתוך מיטות, בתוך שידות וכדומה.

ההבדל בין סוגי ההדברה להשמדת מושבות הטרמיטים

ובכן, רוב חברות ההדברה עושות שימוש בשיטה שנמצאה כיעילה ביותר לחיסול מושבות הטרמיטים ומתבצעת באמצעות קידוח מעטפת רעל. ההדברה נעשית בתוך ומחוץ לבית גם כן. הבעיה היא שיש חברות שמבצעות את השיטה הזו כאשר החורים שנעשים ברצפות הינם גדולים ואז נעשה נזק לרצפות או לרצפת הפרקט. לכן, נוצר מצב שחברות הדברה מסוימות מוכרות שיטה אחרת הנקרא הדברת טרמיטים ללא קידוח. הדברה זו איננה יעילה שכן בשיטות אלה לא ניתן להגיע למקור הבעיה שהיא מושבת הטרמיטים הממוקמת מתחת לאדמה. הבדל נוסף בין חברות ההדברה בא לידי ביטוח בחומר בו עושים שימוש.

כך למשל, ישנן חברות המשתמשות בתרכיז רחיף מסוג פרמיס 350, שהחומר הפעיל בו הוא imidacloprid (35%), אחרות בוחרות באדמירל, תרכיז רחיף גם כן המכיל 7.9% bifenthrin או בשוהם, המכיל 10% ביפנטרין. כל החומרים הללו הללו פועלים בצורה דומה, והם הורסים את מערכת העיכול של הטרמיטים. יש חברות שעושות שימוש בפיתיונות בהם יש חומר בצורה של ג‘ל אבל עדיין לא בטוח עד כמה שיטה זו יעילה.

למה לבחור באגרנט ארנון?

אנו עושים מבצעים את תהליך ההדברה בצורה משולבת: קידוח חורים של 4 מילימטרים שכמעט אינו נראה לעין יחד עם פתיונות עליהם אין אנו גובים תשלום נוסף. שיטה זו איננה פוגעת באסתטיות של הבית ונעשית בלחץ גבוה יותר של החומר, כך מתאפשר חיסול מהיר ויעיל של המושבה. השיטה שלנו הוכיחה את עצמה מאות פעמים ואנו דואגים לחיסול המושבה ונותנים לקהל לקוחותינו אחריות למשך 5 שנים. ההדברה נעשית באמצעות חומר הנקרא פיפרוניל המאושר לשימוש על ידי המשרד לאיכות הסביבה ומשרד הבריאות, חומר המאופיין ברעילות נמוכה אך יעיל באותה המידה.

אז אם אתם סובלים ממכת טרמיטים אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר דרך האתר או לצלצל למספר 1-700-500-554 ונשמח לסייע לכם בפתרון הבעיה במקצועיות, יסודיות ויעילות.