רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

המדריך להימנעות מטרמיטים

אין ספק שאחד מסוגי המזיקים היותר מטרידים במרחב הביתי הם הטרמיטים. הטרמיטים אמנם לא מזיקים לאדם אך הם מזיקים מאוד לבית שלנו ויכולים לגרום לנזקים עצומים ברכוש. הטרמיטים כאמור הם מזיקים שניזונים מעץ אותו הם אוכלים כדי לקבל ממנו תאית. כתוצאה מכך בתים אשר בהם או בקרבתם יש מושבה של טרמיטים עלולים לראות לאט לאט רהיטי עץ נאכלים בבית כמו למשל משקופים, רצפת עץ, רהיטי עץ ועוד.

יצירת מעטפת רעל

הריסוס נגד הטרמיטים הינו מורכב למדי ועלול להיות אפקטיבי ולחסל את כלל הטרמיטים רק מספר חודשים לאחר הריסוס. במסגרת הריסוס אנו נחפש אזורים בהם יש חשש להימצאותה של מושבת הטרמיטים וננסה לבודד אותה ככל שניתן על ידי יצירת מעטפת רעל סביב הבית על מנת למנוע מהטרמיטים שנמצאים בו הגעה חזרה אל המושבה אל המלכה ולמנוע כניסה של מזיקים נוספים. ללא חזרה של הטרמיטים אל המושבה הם לא יקבלו ממנה את הוויטמינים הדרושים להם על מנת לשרוד והם ימותו לתוך מספר חודשים. יצירת מעטפת הרעל נעשית באמצעות קידוח אל בטן האדמה ולא על פני האדמה כמו ריסוסים נגד מזיקים אחרים. מעבר לכך ישנם מספר דרכים להימנע מטרמיטים במרחב הביתי ועליהם יש להקפיד על מנת להבטיח בית נקי מטרמיטים.

חול נקי ומסונן לאתר הבניה

כאשר הבית שלכם הוא בגדר אתר בניה מגיעים אליו חומרי בניה רבים כמו גם חול בין היתר. לעיתים בחול שמגיע אליכם הביתה ויהיה מתחת למרצפות שלכם יש טרמיטים וכך למעשה אנחנו מכניסים בעצמנו את הטרמיטים אלינו הביתה. על מנת לוודא שאנחנו לא עושים זאת עלינו לוודא עם הקבלן שלנו כי החול שאותו הוא מביא שיהיה מתחת למרצפות שלנו הוא חול מסונן שעבר טיפול נגד מזיקים.

הקטינו את השימוש בעץ

שימוש נרחב בעץ הוא מאוד פופולרי בבתים רבים החל מרהיטי עץ ועד בתים שלמים הבנויים מעץ. על מנת למזער את החשיפה והסכנה לפגיעה מטרמיטים הקפידו לרכוש רהיטי דמוי עץ ככל שניתן וגם לרכוש משקופים שאינם מעץ. במידה ואתם עדיין מתעקשים על רהיטי עץ בדקו אם רהיטי העץ שאותם אתם רוכשים אליכם הביתה עברו טיפול נגד מזיקים ונגד טרמיטים בפרט.

טיפול מונע נגד טרמיטים

דרך נוספת להבטיח שטרמיטים לא יפגעו בבית שלכם והרכוש שלכם הוא לבצע ריסוס מנע נגד טרמיטים כאשר במסגרת הריסוס כפי שהסברנו קודם לכן מוחדרת לבטן האדמה מתחת לבית שלכם. עוטפת רעל שמונעת כניסה של טרמיטים אל תוך הבית שלכם, דבר שיתן לכם שקט נפשי למספר שנים. אנחנו באגרנט ארנון נותנים לכם חמש שנות אחריות על ריסוס שמתבצע נגד טרמיטים.