רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

חומר הדברה טרמיטים

שירותי הדברת טרמיטים – טיפול אפקטיבי במיוחד

אם אתם סובלים מבעיית טרמיטים כדאי לטפל בה כמה שיותר מהר עם חברה מקצועית, מנוסה ומומלצת הנעזרת בשיטות ובחומר הדברה טרמיטים מתקדמים ואפקטיביים.

במילים אחרות, כדאי שתצרו קשר עם חברת ההדברה המנוסה והמובילה אגרנט ארנון בע"מ.

החברה המספקת את שירותיה עם אחריות לחמש שנים ובפריסה ארצית רחבה עבור לקוחות פרטיים, מוסדיים ועסקיים, עם מערך שירות יעיל ומקצועי המחויב לעמידה בלוחות הזמנים.

טיפול יעיל בבעיית טרמיטים

אם נוצרת בעיית טרמיטים, טיפול כמה שיותר מהיר יהיה קריטי למניעת נזקים משמעותיים ובלתי הפיכים למוצרי ורהיטי עץ שברשותכם.

בשוק קיימים מספר שיטות וחומרי הדברה לטרמיטים שכדאי להכירם, ומהם לבחור את השיטה היעילה והמתקדמת ביותר.

חברתנו עושה שימוש באחת השיטות היותר מוצלחות בתחום הדברת הטרמיטים שמבטיחה הצלחה מלאה, וזאת באמצעות קידוחי רעל בהם מוזרק רעל בקרקע שמחוץ המבנה ומתחת לריצוף הבית.

שיטה יעילה זו יוצרת מעטפת רעל בתוך הבית וסביבו המחסלת גם את הטרמיטים שכבר פלשו לבית וגם את אלו שבתוך האדמה העלולים לפלוש אליו בהמשך.

יש לציין כי מדובר בשיטת הדברה הדורשת רמה גבוהה של מיומנות המצויה בהכשרתם ובניסיונם של עובדינו. המיומנות ניכרת בין היתר ביכולת לזיהוי המזיק ומיפוי התפשטותו, וכן במזעור מרבי של נזקים אסטטיים ובהדברה יעילה ובטוחה.

לטיפול מקצועי ויעיל בבעיית טרמיטים

לקבלת  טיפול יעיל ומקצועי בבעיית טרמיטים ומזיקי עץ נוספים, ולקבלת ייעוץ מקצועי ומידע נוסף בנושא, השאירו את פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם אגרנט ארנון בע"מ בטלפון 1-700-500-554 או במייל agranat@arnons.com.