רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

טרמיטים מכונפים

שימו לב לטרמיטים מכונפים!

חשבתם שטרמיטים הינם מזיקים החיים רק בעומק האדמה? להפתעתכם גיליתם בבית טרמיטים מכונפים המסוגלים לעוף? פנו עוד היום לחברת ההדברה אגרנט ארנון בע"מ הפועלת בפריסה ארצית לקבלת ייעוץ מקצועי בנושא, ותזכו לשירותי הדברה אפקטיביים ובטוחים.

טרמיטים מכונפים וזיהויים

טרמיטים מכונפים הינם סוג מסוים של טרמיטים המיועד לתרום להתרבות והתפשטות המושבה שלו. כמו בקרב הנמלים, גם במושבות של טרמיטים לכל פרט יש תפקיד ספציפי שעבורו הוא נולד ונועד . כך לדוגמא, יש למושבה מלכה אחת המטילה ביצים וכן יש מי שנועד לעבוד ולכרסם בעץ ולספק מזון למושבה, בעוד אחרים נועדו להילחם במינים פולשים. הטרמיטים המכונפים הם למעשה דור מלכות חדש שנועד להתעופף מהמושבה הקיימת, לאתר וליצור בקרבתה מושבות חדשות.

אז מה חשוב לדעת על טרמיטים מכונפים?

מדובר בארבע כנפיים זמניות, שקופות וארוכות המשמשות גם למחול כלולות מהיר שבסיומו יבחר הזוג המלכותי מחילה חדשה שבה יחיו את כל חייהם ויקימו מושבה מפוארת וגדולה. לכן, אם הבחנתם בטרמיטים בעלי כנפיים או בכנפיים ארוכות ושקופות בביתכם הפזורות על גבי הרהיטים והמרצפות, ייתכן שמתחילה להיווצר בביתכם מושבת טרמיטים. במקרים אלו, על מנת למנוע נזקים חמורים לפריטי העץ בביתכם, חשוב לפנות כמה שיותר מהר אל חברתנו לקבלת שירותי הדברה הולמים.

לשירותי הדברת  טרמיטים מכונפים

להזמנת שירותי זיהוי והדברת טרמיטים מכונפים עם אחריות לחמש שנים, ולקבלת ייעוץ מקצועי ומידע נוסף, השאירו את פרטיכם באתר של חברתנו או צרו קשר עם אגרנט ארנון בע"מ בטלפון 1-700-500-554 או במייל agranat@arnons.com.

קראו עוד על סוגים של חרקים