רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

כל השיטות להדברת טרמיטים

אם גיליתם בבית טרמיטים, הדבר הראשון שאתם וודאי רוצים לעשות זה להרים טלפון לחברת הדברה, וטוב שכך. העניין הוא, שקיימות שיטות הדברה שונות של טרמיטים, בעלות רמות אפקטיביות שונות וכדי שתוכלו להיפטר מהמזיק אחת ולתמיד, אתם בטח תעדיפו לפנות לחברה שמציעה את השיטת ההדברה היעילה ביותר, נכון?
אם גיליתם בבית טרמיטים, הדבר הראשון שאתם וודאי רוצים לעשות זה להרים טלפון לחברת הדברה, וטוב שכך. העניין הוא, שקיימות שיטות הדברה שונות של טרמיטים, בעלות רמות אפקטיביות שונות וכדי שתוכלו להיפטר מהמזיק אחת ולתמיד, אתם בטח תעדיפו לפנות לחברה שמציעה את השיטת ההדברה היעילה ביותר, נכון? אז כדי שתוכלו לקבל החלטה נכונה לגבי ההדברה המתאימה לכם, קבלו את כל מה שצריך לדעת על שיטות הדברה שונות של טרמיטים.

הצבת פיתיונות רעילים

שיטת הפיתיונות להדברת טרמיטים נעשית באמצעות הצבה של תחנות האכלה המכילות פיתיון רעיל המבוסס על מקור תאית באזורים בהם אותרו הטרמיטים. הפיתיון אומנם ערב לחך והריח שלו מושך אליו את הטרמיטים, אך הוא מהר מאוד מחסל את הטרמיטים שנגסו בו. הרעיון הוא, שהטרמיטים שנמצאים בתוך הבית, ושחייבים לחזור למושבה שבבטן האדמה כדי לקבל הורמון מיוחד ממלכת הטרמיטים, בלעדיו הם אינם יכולים להתקיים, ייקחו את החומר הרעיל חזרה אל הקן. כך, לאט לאט, כל מושבת הטרמיטים המתגוררת בבטן האדמה תושמד כליל.

שימוש בג´ל קוטל טרמיטים

פתרון נוסף להדברת טרמיטים הוא ג´ל נגד טרמיטים, אותו יש למרוח באזורים בבית בהם התגלו נגיעות של טרמיטים. כדי להשתמש בג´ל כראוי יש קודם כל למצוא את תעלות הבוץ דרכן מסתובבים הטרמיטים ברחבי הבית. היות שגופם של הטרמיטים רגיש לאור טבעי, שבילי הבוץ הללו הן הדרך היחידה עבורם להגיע מבטן האדמה אל תוך הבית. את הג´ל יש להחדיר אל תוך התעלות הללו המשמשות כנתיב התנועה של הטרמיטים, וכך, במהלך הדרך הם "פוגשים" בו, נוגסים בו ומתים. השימוש בג´ל נועד לא רק לטפל בטרמיטים שבתוך הבית, אלא גם באלה השוכנים בבטן האדמה, על-ידי שהטרמיטים בתוך שטח הבית יישאו את הג´ל אל המושבה, בדיוק כפי שהם עושים כאשר מדובר בפיתיון אותו הזכרנו קודם לכם.

יצירת מעטפת רעל סביב הבית ובתוכו, מתחת לרצפות

השיטה האחרונה, שהיא גם מבין השיטות היותר מוצלחות להדברת טרמיטים, היא הזרקות של חומר רעיל לקרקע מחוץ לבית, ומתחת למרצפות בתוך הבית עצמו. החסרון שבשתי שיטות ההדברה בהן עסקנו קודן לכן הוא ששתיהן לא מבטיחות הצלחה מלאה. בין אם הטרמיטים מצאו מקור תאית אחר, אמיתי וטבעי, ועל כן הם לא זקוקים לסעודת הרעל, ובין אם הרעל נאכל על-ידי מזיק מסוג אחר- ברוב המקרים, לא ניתן להיפטר מהטרמיטים לחלוטין על-ידי שימוש בשיטות ההדברה הללו. כאן נכנסת לתמונה הדברה באמצעות קידוח רעל, המבטיחה שקט נפשי ממשי מטרמיטים לפרקי זמן משמעותיים.
קידוח הרעל יוצר מעטפת רעל סביב הבית ובתוכו, כך שגם הטרמיטים שבבטן האדמה, העתידים לפלוש אל תוך הבית, וגם אלה שכבר פלשו אליו יחוסלו לחלוטין.
אז אם אתם רוצים ללכת על בטוח, ולהיפטר לחלוטין ממכת הטרמיטים, אנחנו ממליצים לכם לבצע הזרקת רעל, ועוד יותר מזה, אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו. חברת אגרנט ארנון תבצע הדברת טרמיטים מקצועית בביתכם, ומאחר שהיא כל כך בטוחה שמקצועיות שלה היא גם תיתן לכם אחריות על הטיפול למשך 5 שנים.