רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

חומר להדברת נמלים בבית – פתרון יעיל וחסכוני

הנמלים הן חרקים קטנים ולרוב אינם מזיקיםאך כשהןמגיעות לכמויות גדולות מדי ברחבי הביתמדובר במטרד תברואתי של ממש שאותו צריך להדביר.

בניגוד למזיקים אחריםכמו מכרסמים שונים או טרמיטיםהנמלים לא עושות נזק אמיתי וארוך טווחאך הבעיה היא שהן מתרבות במהרה ומסוגלות להגיע לכמויות גדולות מאוד ואף להיכנס למזון ולמי השתייההן מציקות לעין ויוצרות גם תחושה של חוסר אסתטיקה בבית.

נמלים – נזק של ממש

בעיית הנמלים לא נוגעת רק לאנשים שגרים ליד גינות או בבתים פרטייםהנמלים מגיעות גם לבניינים גבוהים וגם לעיתים למקומות היגיינים.

הן עובדות קשה ובצורה מסודרת למען המלכה שלהן ובמהרה אפשר לראות המון נחילים במיוחד באזור המקלחת והשירותיםאת הנגע הזה אפשר לפתור בכמה דרכיםהן לבד ולעיתים בעזרת איש מקצוע.

הדבר הראשון שאפשר לעשות הוא לשמור על היגיינה בביתנמלים נמשכות ללכלוך ולאוכל כמובן ולכןחשוב לשמור על כיור ושירותים נקיים ומצוחצחיםכאשר מבררים לגבי חומר להדברת נמלים בבית מגלים שניתן גם להשתמש במזון ביתי שאותו הנמלים לא אוהבות.
למשלהנמלים מתרחקות מנענע ומשמןוכן מפרחי אמנון ותמר או גרניום וטלקפיזור של המוצרים הללו ברחבי הבית ירחיק אותן.

טבעי או לא

הדברה באמצעות חומר נגד נמלים בבית הוא גם כן אפקטיביאך הוא דורש היערכות מיוחדתקיי 300 ודומיו הם די רעילים וצריך לפנות את כל השישהכיור והשירותים על מנת לרסס כמות מספקת של חומר שייפטר מהמזיקים.

יש המון חומרים שעוזרים נגד נמלים בבית אך העדיפות היא ללכת כמובן עם החומרים הטבעיים והלא מזיקיםניתן להשתמש בשירותיו של איש מקצוע העובד נגד נמלים בבית טבעי ולא מלאכותי.
אפשר להגיע לתוצאות נהדרות מבלי לזרוק חומרים רעילים לכל עבר ולהיפטר מהמטרד המציק הזה על מנת לחזור לשגרת היום יום.

 רוצים להיפטר מהנמלים מבלי להשתמש בחומרים רעילים מזיקיםאגרנט ארנוןהמתמחה בהדברת מזיקיםמציעה לכם פתרונות שיעזרו לכם בכךלפרטים נוספיםצרו קשר בטלפון 1-700-500-554