רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990
רישיון מדביר 1016 - מאז שנת 1990

סוגי חרקים – הכירו את המזיקים

אנשים אשר גרים בבתים פרטיים עם גינה נאלצים להתמודד עם לא מעט סוגי חרקים ומזיקים אשר גורמים נזקים לא קטניםהנזק העיקרי הוא כמובן בחצרבגינה ובשטחים הפתוחים והחשופיםאך הבעיות נכנסות מהר מאוד גם הביתהבמקרים הקלים מדובר במכת נמליםאך יש מקרים הרבה יותר קשים של עשטרמיטיםחולדות ונחשיםשדורשים הזמנת הדברה באופן בהול.

אילו סוגי חרקים אנחנו יכולים לפגוש בסביבה של הבית ובבית

בישראל, כמו במקומות רבים אחרים בעולם, סוגים שונים של חרקים עלולים להפוך למבקרים לא רצויים בבית או בגינה. מזיקים ביתיים נפוצים כוללים נמלים, ג'וקים וטרמיטים, שעלולים לזרוע הרס רב בברכוש שלכ. נמלים, למשל, ידועות לשמצה בכך שהן חודרות לבתים בחיפוש אחר מזון, ולעתים קרובות יוצרות מושבות נרחבות בקירות, ברצפות או אפילו בשקעי חשמל. ג'וקים משגשגים בסביבות חמות ולחות ויכולים להתרבות במהירות אם הם מוצאים מקור קבוע של מזון ומחסה. טרמיטים, לעומת זאת, מהווים איום משמעותי על מבני עץ, שכן הם ניזונים מחומר תאית ועלולים לגרום נזק רב לרהיטים, לריצוף ואפילו לקורות מבניות.

בנוסף למזיקים ביתיים נפוצים אלו, בעלי בתים רבים עשויים להיתקל גם בסוגי חרקים אחרים כמו פשפשים, פרעושים ויתושים. פשפש המיטה, הידוע לשמצה בהרגלי ההאכלה הליליים שלו, עלול להרוס מזרנים, מצעים ורהיטים, ולגרום לאי נוחות וגירוי לדייריהם. פרעושים, המובאים לרוב לבתים על ידי חיות מחמד, יכולים להתפשט במהירות ברחבי הבית, ולנשוך בני אדם ובעלי חיים כאחד. יתושים, הנפוצים באקלים חם, לא רק גורמים לעקיצות מגרדות אלא גם יכולים להעביר מחלות קשות כמו וירוס מלריה. הבנת סוגי החרקים השונים שעלולים לפלוש לבית או לגינה שלכם היא הצעד הראשון בניהול יעיל של הימצאות מזיקים והגנה על רכושכם ובריאותכם.

פתרון מהיר ויעיל כדי להיפטר מהחרק המזיק

החשיבות של זיהוי המזיק היא כמובן קריטית להצלחת ההדברהכאשר יודעים באיזה מזיק מדובר בהתאם למראה שלו או לנזק שהוא עושהאפשר להגיע לפתרון במהירותבכך שיודעים באילו כלים להשתמש ומה יהיה הכי אפקטיבי בשטחעם חלק מהמזיקיםכמו חולדות ונחשיםיש טיפול שונהמכיוון שהם לרוב יחידים ואפשר לתפוס אותם.

כאשר מדובר במגיפות של טרמיטיםעש או נמליםיש צורך בחומרי הדברה שונים שידבירו את המזיקים וירחיקו אותם מהאזור לתקופה ארוכהכל אדם אשר גר בבית פרטי צריך להיות בעל השכלה מסוימת במזיקיםחשוב להיכנס לאינטרנטלקרוא ולהבין עם מה יש לנו עסקעל מנת שנוכל להתמודד עם זה בצורה הטובה ביותר וגם לבחור בשיטת ההדברה המתאימה.

המפתחהיגיינה

הבסיס לכל בית נקי ממזיקים הוא כמובן היגיינהכאשר אנשים דואגים לניקיוןלא משאירים כלים בכיור ומסדרים את המטבחהסיכוי לכניסתם של מזיקים לבית הוא קטןמנגדבחלק החיצוני של הבית יש לנו פחות שליטהאם כי יש כמה שיטות מנע שעשויות לעזוראך יש פה גם הרבה עניין של מזל.

ההדברה היא אף פעם לא נעימה ולא נוחה כי היא דורשת התאמות מבעל הביתכולל פינוי אזורים שלמיםאך לפעמים מגיעים למצב בו חייבים לעשות משהו קיצוני כדי למנוע מהמזיקים "להשתלטעל הבית ולשלוט באורח החיים שלנו למשך מספר ימיםעד שמגיע המדבירמזהה ומטפל בעניין.

 זיהיתם חרקים ברחבי הבית או בחוץבגינה שלכםאגרנט ארנוןהמתמחה בהדברת מזיקיםהיא הכתובת המקצועית המתאימה שתעזור לכם להיפטר מהםלפרטים נוספיםצרו קשר בטלפון 1-700-500-554